Ez a webhely sütiket használ a funkcióinak biztosítása érdekében. Látogatáselemzés céljából kizárólag anonim adatok kerülnek rögzítésre. Részletek a Cookie-k kezeléséről

Termékek Menü
Ön itt jár: > Kezdőlap >

ÁSZF

ÁSZF

(I.: Az "Általános szerződési feltételek jogi személyek részére" letöltése/nyomtatása: ITT)

(II.: Az "Általános szerződési feltételek fogyasztók részére" letöltése/nyomtatása: ITT)

 

I. Általános szerződési feltételek JOGI SZEMÉLYEK RÉSZÉRE

Az itt olvasható szerződési feltételeink a fogyasztónak nem minősülő, gazdálkodó szervezet formájában működő Ügyfeleinkre vonatkoznak (a továbbiakban: Vevő), továbbá a webáruházon keresztül történő vásárlás kizárólag számukra biztosított.

Webáruházunk a https://recom.hu webcímen érhető el.

A szerződési feltételek a webáruház felületén történő elhelyezéstől hatályos, és határozatlan időre szól.

Jelen ÁSZF-el vagy a Recom Czigányik Kft. által küldött visszaigazolással ellentétes feltételek esetén (ide értve a Vevő beszerzési és szállítási feltételeit, formátumát vagy egyéb szabályozását) a felek a Recom Czigányik Kft. feltételeit, visszaigazolását tekintik érvényesnek.

 

1. A webáruház üzemeltetője

A webáruházat a

Recom Czigányik Ipari, Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság

Rövidített név: Recom Czigányik Kft.
Cégjegyzékszám: 01-09-969758 - Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Adószám: 23526677-2-41
Székhely: Magyarország, 1036 Budapest, Galagonya utca 5.
Telephely: Magyarország, 1036 Budapest, Bokor utca 15-19.
Üzleti tevékenység helye: Magyarország, 1036 Budapest, Galagonya u. 5.

(a továbbiakban: Eladó) üzemelteti.

Eladó bankszámla adatai:
Számlavezető pénzintézet: MKB Bank Zrt.
Bankszámlaszám: 10300002-10603974-49020014
IBAN: HU69103000021060397449020014
SWIFT kód: MKKBHUHB

Eladó kereskedelmi tevékenységét nyilvántartásba vette:
Budapest III. kerület Óbuda-Békásmegyer Önkormányzat Polgármesteri Hivatal Jegyzője - nyilvántartási szám: 10196  

Kamarai regisztrációs szám:
BU23526677 - Budapesti Kereskedelmi és Iparkamaránál vezetve

 

2. Ügyfélszolgálat

Vevőink az alábbi elérhetőségeken fordulhatnak hozzánk:

  • 2.1. Telefonon:

A +36 1 250 5256-os telefonszámon, melyen munkanapokon 08.00 órától 16.00 óráig várjuk hívásukat.

A telefonos ügyfélszolgálat hétvégén és munkaszüneti napokon szünetel.

  • 2.2. E-mail-ben és üzenetben:

E-mail cím: recom@recom.hu

Üzenet: a webhely „Kapcsolat” menüpontja alatt elérhető üzenetküldési lehetőség. 

 

3. Az elektronikus úton kötendő szerződésre vonatkozó általános tájékoztatás

 

  • 3.1. A szerződéskötés nyelve magyar.

 

  • 3.2. A webáruház rendszerében elküldött megrendelés (ajánlattétel) ráutaló magatartás formájában tett jognyilatkozatnak minősül.

 

  • 3.3. A megkötendő szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt Eladó nem iktatja, és a későbbiekben nem lesz írásban hozzáférhető. 

 

  • 3.4. A szerződési feltételeket Vevő jelen dokumentum címe felett található link - "(I.: Az "Általános szerződési feltételek jogi személyek részére" letöltése/nyomtatása: ITT)" - használatával menthető formátumban letöltheti és/vagy kinyomtathatja, valamint az aktuális állapotában mindig elérhető a webhelyen.

 

4. A vételár meghatározása

 

  • 4.1. A termékek árainak megtekintése csak jóváhagyott regisztráció és belépés után lehetséges.

 

  • 4.2. A termékek árai az adott termék adatlapján olvashatók.

 

  • 4.3. Az árak feltüntetése nettó összeg+ÁFA formátumban történik, illetve emellett olvasható zárójelben a bruttó ár is.

 

  • 4.4. Az árak a szállítási, csomagolási költséget nem tartalmazzák.

 

  • 4.5. A webáruházban megrendelhető termékek árai változtatásának jogát Eladó fenntartja azzal, hogy a módosítás a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek árát nem befolyásolja.

 

  • 4.6. Amennyiben hibás ár kerül a webáruházban feltüntetésre – különös tekintettel a nyilvánvalóan téves árra – akkor Eladó nem köteles a terméket hibás áron értékesíteni.

 

  • 4.7. Egyedi gyártású termékek esetén a szállított mennyiség 10%-al csökkenhet vagy növekedhet. A számla a szállított mennyiségnek megfelelő vételárról kerül kiállításra.

 

  • 4.8. A webáruház technikai okokból minden esetben felszámít áfát, de külföldi ügyfeleink esetén a számla áfa nélkül kerül kiállításra, amennyiben a törvényi előírások ezt lehetővé teszik és az ehhez szükséges feltételek adottak.

 

  • 4.9. Külföldi ügyfeleink részére a számla EUR-ban kerül kiállításra az MNB közép árfolyam alapján. A pontos EUR árat a díjbekérő tartalmazza, melyet az eladó e-mailben küld meg a vevő számára.

 

 

5. A szerződés létrejötte

 

  • 5.1. A megrendelés leadásának lépései

 

  • 5.1.1. Regisztráció

 

Az árak megtekintése és a megrendelés leadása csak jóváhagyott regisztráció és belépés után lehetséges.

 

Vevő a weboldalon található „Regisztráció” feliratra kattintás után megjelenő oldalon, az ott bekért adatok kitöltésével, majd a regisztrációs nyilatkozat bejelölésével és a „Tovább” gombra kattintással kezdeményezheti regisztrációját.

 

A regisztrációs igénye fenti módon történő elküldését követően e-mail címére értesítést fog kapni az igénye beérkezéséről. A felhasználói fiókját a regisztrációs kérelmének jóváhagyását követően tudja majd használni, melyről Eladó külön értesítést küld.

 

  • 5.1.2. A termék kiválasztása a webáruházban

 

A weboldalon található termékek egy része a webáruházon keresztül is megrendelhető. Azon kategóriák fotóját, melyekben ilyen termékek (is) találhatók kosár ikonnal láttuk el, illetve a listában ezen kategóriák nevét „WEBSHOP” kifejezéssel egészítettük ki. A Vevőnek lehetősége van választani, illetve online megrendelést leadni a szóban forgó termékekre.

 

Vevő regisztráció és belépés után a kiválasztott kategóriába belépve a katalógusoldalra kattintva megtekintheti az adott termék bővebb ismertetőjét. Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a szükséges mennyiség beállítása után a „Kosárba” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi.

 

A „Kosár” gombra kattintva megtalálja a vásárlás során kosárba helyezett termékeket, valamint a számla végösszegét és a várható szállítási költséget. Itt leellenőrizheti rendelése helyességét, különös tekintettel az árakra és a mennyiségekre. A darabszámokat igény szerint módosíthatja, javíthatja is. A kosár automatikusan kiszámítja a rendelés végösszegét.

 

  • 5.1.3. A megrendelés elküldése

 

Ha megfelelőnek tartja a kosárban elhelyezett termékek mennyiségét, leellenőrizte a végösszeget, és úgy döntött, hogy meg szeretné vásárolni őket, akkor kattintson a "Tovább a pénztárhoz" gombra.

 

Jelölje be a kívánt számlázási és szállítási címet. Amennyiben a választható címek nem megfelelőek, az „Új címet adok meg” megjelölésével lehetősége van másik címet megadni.

 

A következő lépésben válassza ki az Önnek megfelelő szállítási módot.

 

Ezt követően egy Önnek megfelelő fizetési módot kell választania.

 

A „Rendelés összesítése” menüpontban ellenőrizheti a kiválasztott termékeket, mennyiségeket, árakat, szállítási költséget. Kérjük, amennyiben egyedi ajánlatot kapott a megrendelni kívánt termékekre, feltétlenül tüntesse fel a „Megjegyzés” rovatban az ajánlat számát!

 

  • 5.1.4. A rendelés véglegesítése

 

Amennyiben Ön meggyőződött arról, hogy a kosár tartalma megfelel az Ön által megrendelni kívánt termékeknek, valamint az Ön adatai helyesen szerepelnek, úgy a „Megrendelem” gombra kattintva zárhatja le megrendelését.

 

A honlapon közölt információk nem minősülnek az Eladó részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. A jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén Vevő minősül ajánlattevőnek, és a szerződés a Vevő által a honlapon keresztül tett ajánlatnak az Eladó által történő elfogadásával jön létre a jelen ÁSZF rendelkezései szerint, az Eladó által küldött visszaigazolásban található feltételekkel (mely nem egyezik meg a rendszer által generált automatikus e-maillel, amely kizárólag a megrendelés beérkezését igazolja).

 

Ön, mint Vevő a „Megrendelem”  gomb megnyomásával kifejezetten tudomásul veszi, hogy ajánlatát megtettnek kell tekinteni, és nyilatkozata – az Eladó jelen ÁSZF szerinti visszaigazolása esetén – fizetési kötelezettséget von maga után.

 

 

  • 5.2. A megrendelés visszajelzése

 

  • 5.2.1. Ha a megrendeléstől számítva 12 órán belül nem kapja meg az automatikus – megrendelés beérkezését visszajelző – e-mailt, kérjük jelezze, mert elképzelhető, hogy a megrendelése nem érkezett be a rendszerünkbe.

 

  • 5.2.2. A megrendelés és beérkezésének visszajelzése akkor tekintendő az Eladóhoz, illetve a Vevőhöz megérkezettnek, amikor az számára hozzáférhetővé válik. Felek az érvényes visszajelzés megérkezésére határidőt nem állapítanak meg.

 

  • 5.3. A megrendelés visszaigazolása és a szerződés létrejötte

 

  • 5.3.1. Vevő ajánlatának elfogadásáról szóló – a fenti, automatikus visszajelzéstől különböző – visszaigazolással teszi meg Eladó a szerződés megkötésére vonatkozó nyilatkozatát.

 

  • 5.3.2. A termék megvásárlására vonatkozó szerződés e visszaigazolással, és a benne foglalt tartalommal jön létre.

 

 

  • 5.4. Megrendelés leadása e-mail útján, telefonon, vagy faxon

 

  • 5.4.1. Eladó biztosítja a telefonon, e-mail útján és faxon történő megrendelés leadásának lehetőségét is.

 

  • 5.4.2. Ebben az esetben az itt említett kommunikációs eszközök útján megvalósuló információcsere tartalmával jön létre a szerződés, melyet külön írásba nem foglal Eladó.

 

  • 5.4.3. Az ilyen szerződésekre az alkalmazott kommunikációs eszközökből fakadó esetleges szükségszerű eltérésekkel, de egyebekben a jelen szerződési feltételek rendelkezéseit kell alkalmazni.

 

 

6. Adatbeviteli hibák javítása

 

  • 6.1. Az adatbeviteli hibáknak a megrendelés elküldését megelőzően történő azonosításához és kijavításához Eladó az alábbi eszközöket biztosítja.

 

  • 6.2. A webáruházban történő megrendeléskor a hibák azonosítására és korrigálására a megjelenő hibaüzenet alapján van lehetőség. A már korábban megadott személyes adatok tekintetében a regisztrációt követően, illetve a már regisztrált Vevő esetén belépést követően a "Fiók" feliratra kattintással elérhető személyes profilban van lehetőség az adatok módosítására.

 

  • 6.3. A „kosár” tartalma, megrendelés adatai, paraméterei bármikor ellenőrizhetők, változtathatók, vagy akár törölhetők a megrendelés elküldéséig, a megrendelés folyamatában történő visszalépésekkel, illetve az egyes megrendelési lépések melletti „módosítás” feliratokra kattintással. A webhely oldalainak jobb oldalán elhelyezett „Kosár” felületre kattintással is elérhető a kosár tartalmát megjelenítő oldal, ahol a fenti kijavítás elvégezhető a "Megrendelés leadásának lépései" pontban és alpontjaiban írtak szerint.

 

 

7. Fizetési feltételek

 

  • 7.1. Az adott Megrendelés esetén választható fizetési módok listája a Vevővel érvényben lévő egyedi megállapodás és a választott szállítási módhoz kapcsolódó fizetési mód(ok) alapján jelenik meg, ezért az Vevőnként eltérő. Így nem minden esetben jelenik meg az összes lent említett lehetőség a Webshopon történő vásárlás során.

 

 

  • 7.2. Lehetséges fizetési módok:

 

  • 7.2.1. Banki átutalás (előre utalás) - (az átutaláshoz szükséges adatokat a visszaigazoló e-mail-ünkhöz csatolt díjbekérő fogja tartalmazni),

 

  • 7.2.2. Banki átutalás (halasztott) – (az átutaláshoz szükséges adatokat a számla tartalmazza),

 

  • 7.2.3. Utánvét - (készpénzes fizetés házhozszállítás esetén, a küldemény átvételekor a GLS futárszolgálat munkatársának),

 

  • 7.2.4. Készpénz - (telephelyünkön egy előre egyeztetett időpontban).

 

 

  • 7.3. Késedelmes fizetés esetén Eladó fenntartja magának a jogot arra, hogy a törvényes késedelmi kamatot a Ptk. alapján felszámolja.

 

  • 7.4. Számlatartozás esetén Eladó fenntartja a jogot, hogy számlakiegyenlítésig a folyamatban lévő megrendelések esetében a fizetési módot megváltoztassa.

 

  • 7.5. Webshopon történő vásárlás estén a számlát távnyomtatással küldjük.

 

 

 

8. Szállítási feltételek

 

  • 8.1. Szállítási módok

 

  • 8.1.1. Személyes átvétel

Személyes átvétel esetén kollégáink értesíteni fogják, amint az áru átvehető.

Csomagját átveheti munkanapokon hétfőtől péntekig 8:00 - 12:30-ig az alábbi címen:

           1036 Budapest, Galagonya utca 5.

           Ez a szállítási mód csak belföldi ügyfeleink részére elérhető.

 

  • 8.1.2. Házhozszállítás futárszolgálattal

Csomagját a GLS futárszolgálat munkatársai fogják kiszállítani Önnek.

GLS szolgáltatásával kapcsolatos információkat a következő linken talál: https://gls-group.eu/HU/hu/cimzetteknek-nyujtott-szolgaltatasok

 

  • 8.1.3. GLS csomagpont

Országszerte több mint 550 csomagpont közül választhat.

További információ GLS csomagpontokkal kapcsolatban: https://gls-group.eu/HU/hu/csomag-feladasa

Ez a szállítási mód csak belföldi ügyfeleink részére elérhető.

 

  • 8.2. Az aktuális szállítási díjak a webáruház „Szállítási információk” menüpontjában olvashatóak, Magyarországon belüli kiszállításra vonatkoznak és a csomagolási költségeket is tartalmazzák. Külföldre történő szállítás esetén a díj utólagosan kerül meghatározásra és erről a vevőt az eladó e-mailben tájékoztatja.

 

  • 8.3. A részszállítás lehetőségét Eladó fenntartja magának, amennyiben a Vevő azt megrendeléskor nem zárja ki. A szállítási költségek részszállítások esetén is a Vevőt terhelik.

 

  • 8.4. A Vevő kérésére szervezett esetleges expressz szállítások esetén az azzal járó költségeket a Vevő viseli.

 

  • 8.5. Áru át nem vétele esetén minden felmerülő szállítási költség (beleértve a beszállító és Recom Kft., valamint Recom Kft. és vevő közötti költségeket is) a vevőt terheli. Egyedi gyártású termékeknél az áru az átvétel elmaradása esetén is kiszámlázásra kerül.

 

  • 8.6. A vevőnek átvételkor ellenőrizni kell a csomag épségét és az esetleges kárt jelezni a szállítmányozó felé.

 

  • 8.7. Mennyiségi reklamációt az átvételt követő 3 (három) munkanapon túl nem áll módunkban elfogadni.

 

9. Teljesítési határidő

 

  • 9.1. A webáruházban megadott szállítási határidők irányadóak, de az egyes esetekben ezektől jelentős eltérés is előfordulhat.

 

  • 9.2. A megrendelések elfogadásáról küldött visszaigazolások (melyek nem egyeznek meg a rendszer által generált, megrendelések beérkezését automatikusan visszajelző e-mail-ekkel) tartalmazzák az aktuális, megrendelt tételekre és mennyiségekre vonatkozó szállítási határidőket.

 

  • 9.3. Számlatartozás esetén Eladó fenntartja a jogot, hogy számlakiegyenlítésig a rendelés teljesítését késleltesse, vagy a szerződés(ek)től elálljon.

 

  • 9.4. Egyéb szállítási késedelemért az Eladó csak súlyos gondatlansága esetén felel.

 

 

10. A tulajdonjog fenntartása

 

  • 10.1. Utólagos fizetés esetén az áru a számla teljes kiegyenlítéséig a Ptk. 6:216. §-a alapján a Recom Czigányik Kft. tulajdonában marad.

 

  • 10.2. A tulajdonjog-fenntartás hatálya alatt a Vevő az áruval nem rendelkezhet, más használatába nem adhatja, és nem terhelheti meg, biztosítékul nem adhatja.

 

11. Hibás teljesítés, szavatossági jog

 

  • 11.1. Hibás teljesítés

 

Eladó hibásan teljesít, ha a termék a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek.

Nem teljesít hibásan Eladó, ha a Vevő a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.

A szállítmány egy részének hiányossága, kifogásolása miatt a teljes szállítmány nem kifogásolható.

 

  • 11.2. Kellékszavatosság

 

Vevő nem jogosult arra, hogy bármilyen szavatossági vagy egyéb igény miatt a vételár kifizetését visszatartsa.

Vevő az Eladó hibás teljesítése esetén Eladóval szemben a Ptk. szerinti kellékszavatossági igényt érvényesíthet.

 

 

12. Felelősség kizárása

 

  • 12.1. Eladó felelőssége az adott szállítmány értékében maximalizált, következményi károk és elmaradt haszon érvényesítése kizárt.

 

  • 12.2. Az Eladót jogszabály alapján szerződéskötési kötelezettség nem terheli. Szabadon dönt a Vevő regisztrációjának, megrendelésének elfogadásáról vagy visszautasításáról, továbbá fenntartja a jogot a webáruházból való kizárásra. Az Eladó kizárja felelősségét az ebből eredő károkért.

 

  • 12.3. Amennyiben egy gazdálkodó szervezet nevében a Vevő képviselőjeként regisztrált felhasználó már nem jogosult a nevükben eljárni (pl.: a szervezettől való távozás miatt), a Vevő gazdálkodó szervezetnek kötelessége az Eladót erről haladéktalanul, írásban értesíteni, hogy jogosultsága visszavonásra kerüljön. Ennek elmaradása esetén a szóban forgó gazdálkodó szervezet felel az ebből eredő esetleges következményekért, károkért.

 

  • 12.4. A szakszerűtlen tárolásra, használatra visszavezethető hibákért az Eladó nem vállal felelősséget. Szakszerűtlen vagy nem rendeltetésszerű tárolás, használat gyanújának felmerülése esetén a Vevőnek bizonyítania kell a szakszerű tárolást, használatot.

 

  • 12.5. Eladó nem garantálja, hogy az áru megfelel a tervezett felhasználási célra. Ilyen jellegű probléma miatt az Eladót nem terheli felelősség.

 

  • 12.6. Eladó semmilyen felelősséget nem vállal olyan közvetlen és közvetett károkért, amelyek a webhely rosszhiszemű felhasználásából vagy az internetszolgáltató elérhetetlenné válásából erednek. Eladó nem vonható felelősségre technikai zavarokért, például elektromos vagy számítógépes hálózati kimaradásért. Tekintettel arra, hogy az Internet nyílt, biztonságosnak nem tekinthető hálózat, az elektronikus formában továbbított üzenetek, megrendelések megsemmisülése, késedelmes megérkezése, egyéb hibája miatt beálló károk tekintetében Eladó minden kártérítési felelősséget kizár. Eladó kizárólag súlyos gondatlansága, szándékossága vagy a lényeges szerződéses kötelezettségei megszegésének következtében előállott károkért felel.
  • 12.7. A weboldalon található katalógusokat, prospektusokat és egyéb tájékoztató anyagokat az Eladó a legnagyobb gondossággal készítette. Az esetleg mégis előforduló hibákért eladó felelősséget nem vállal.

 

13. Egyéb rendelkezések

 

  • 13.1. Eladó fenntartja a közbenső eladás jogát.

 

  • 13.2. A webshopban látható információk (pl.: raktárkészlet) nem folyamatosan frissülnek, így előfordulhat, hogy az ott feltüntetett mennyiség épp nem elérhető. Ilyen esetben az Eladó felveszi a kapcsolatot a Vevővel.

 

  • 13.3. Eladó árajánlatainak érvényessége – ha más nincs feltüntetve – 30 nap.

 

  • 13.4. A választható fizetési és szállítási feltételeket az Eladó határozza meg Vevőnként.

 

  • 13.5. Leszállított termék visszavétele egyedi megállapodás kérdése. Visszavételre kizárólag sértetlen állapotú termék esetén kerülhet sor.

 

  • 13.6. A termékek visszaküldéséhez az Eladó előzetes beleegyezése szükséges és a Vevő költségére és kockázatára történik. Ellenkező esetben az Eladó az áru átvételét megtagadhatja vagy a Vevő költségére visszaküldheti.

 

  • 13.7. Egyedi gyártású termékek esetén a rendelést a rendelés leadásától számított 24 órán túl nem lehet módosítani vagy törölni, kivéve, ha a változtatás jelzéséig a gyártás még nem kezdődött meg és a gyártó a törlést elfogadja.
     
  • 13.8 Elállás esetén a szállítási költségtől és a gyártó által felszámított visszavételi költségtől nem áll módunkban eltekinteni.
     
  • A weboldalon található katalógusokat, prospektusokat a legnagyobb gondossággal készítettük. Az esetleg mégis előforduló hibákért felelősséget nem vállalunk.

 

 

14. Adatkezelés, adatvédelem

Az Eladó által folytatott adatkezelésről az "Adatkezelési tájékoztató" és a "Tájékoztató "sütik" alkalmazásáról" című dokumentumok adnak tájékoztatást.

 

15. Szerződési feltételek módosítása

 

Eladó fenntartja magának a jogot arra, hogy a szerződési feltételeket bármikor előzetes bejelentés és külön értesítés nélkül egyoldalúan módosítsa.

 

 

16. Irányadó jog, jogviták

 

  • 16.1. Szerződő Felek kijelentik, hogy jelen szerződési feltételekből eredő jogok gyakorlása és a kötelezettségek teljesítése során a jóhiszeműség és tisztesség követelményének megfelelően, kölcsönösen együttműködve járnak el.

 

  • 16.2. A szerződő felek kölcsönösen együttműködnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseket peren kívül, tárgyalásos úton a legrövidebb idő alatt és a legkevesebb költséggel rendezzék. Amennyiben ez nem vezet eredményre, szerződő felek a Budapesti II. és III. Kerületi Bíróság, illetve a Fővárosi Törvényszék illetékességét kötik ki a jogvita bírósági úton történő rendezésére.

 

  • 16.3. Jelen szerződési feltételekben nem rendezett kérdések tekintetében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, a kereskedelemről szóló 2005. évi CLXIV. törvény és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény rendelkezései irányadók.

 

 

17. Panasz, jogérvényesítés, felügyelet

 

  • 17.1. Panasz

Vevő esetleges panaszával az alábbi elérhetőségeken fordulhat Eladóhoz:

Recom Czigányik Kft.

Postacím: Magyarország 1036 Budapest, Galagonya utca 5.
Telefonszám: +36 1 250 5256
E-mail cím: recom@recom.hu

 

  • 17.2. Békéltető testülethez fordulás lehetősége

Az önálló foglalkozásán és gazdasági tevékenységi körén kívül eső célok érdekében eljáró, külön törvény szerinti civil szervezet, egyházi jogi személy, társasház, lakásszövetkezet, mikro, kis- és középvállalkozás mint Vevő jogosult békéltető testülethez fordulni, szavatossági jogának érvényesítése érdekében.

Ezzel kapcsolatban felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a jelen szerződés szerinti Vevő csak olyan ügyekben jelenhet meg igényével a békéltető testület előtt, amikor az Eladótól vásárolt terméket nem gazdasági vagy szakmai tevékenysége során használta fel.

Eladót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

Az eljárásra a Felek jelen szerződésben az Eladó székhelye szerint illetékes békéltető testület illetékességét kötik ki:

Budapesti Békéltető Testület

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Telefon: +36 1 488 2186
Fax: +36 1 488 2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
Webhely: http://bekeltet.hu

 

  • 17.3. Felügyelet

A kereskedelmi hatóság által nyilvántartásba vett tevékenység nyilvántartási száma és a hatóság megnevezése:

10196

A hatóság elérhetőségei:

Budapest III. kerület Óbuda-Békásmegyer Önkormányzat Polgármesteri Hivatal Jegyzője

Cím: 1033 Budapest, Fő tér 3. I. em. 30.
Telefon: +36 1 437 8600
Fax: -
E-mail: info@obuda.hu
Webhely: https://obuda.hu/onkormanyzat-hivatal/hivatal/szervezeti-felepites/jegyzoi-titkarsag/

 

2018.10.04.

 

Recom Czigányik Kft.

 

II. Általános szerződési feltételek FOGYASZTÓK RÉSZÉRE

 

Fogyasztónak minősülő magánszemély vásárlóink (a továbbiakban: Vevő) megrendeléseire jelen általános szerződési feltételeink vonatkoznak.

A fogyasztók a webáruházunkban tájékozódhatnak a termékeinkről, de a webáruház rendszerében érvényes megrendelést nem adhatnak le, az kizárólag fogyasztónak nem minősülő ügyfeleink számára elérhető.

Webáruházunk a https://recom.hu webcímen érhető el.

Fogyasztónak minősülő magánszemély vásárlóink a kiválasztott terméket telefonon vagy e-mail útján rendelhetik meg, a lenti feltételek szerint.

A szerződési feltételek a webáruház felületén történő elhelyezéstől hatályos, és határozatlan időre szól.                                                                             

Jelen ÁSZF-el vagy a Recom Czigányik Kft. által küldött visszaigazolással ellentétes feltételek esetén a felek a Recom Czigányik Kft. feltételeit, visszaigazolását tekintik érvényesnek.

 

  1. A webáruház üzemeltetője

A webáruházat a

Recom Czigányik Ipari, Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság

Rövidített név: Recom Czigányik Kft.
Cégjegyzékszám: 01-09-969758 - Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Adószám: 23526677-2-41
Székhely: Magyarország, 1036 Budapest, Galagonya utca 5.
Telephely: Magyarország, 1036 Budapest, Bokor utca 15-19.
Üzleti tevékenység helye: Magyarország, 1036 Budapest, Galagonya u. 5.

(a továbbiakban: Eladó) üzemelteti.

Eladó bankszámla adatai:
Számlavezető pénzintézet: MKB Bank Zrt.
Bankszámlaszám: 10300002-10603974-49020014
IBAN: HU69103000021060397449020014
SWIFT kód: MKKBHUHB

Eladó kereskedelmi tevékenységét nyilvántartásba vette:
Budapest III. kerület Óbuda-Békásmegyer Önkormányzat Polgármesteri Hivatal Jegyzője - nyilvántartási szám: 10196  

Kamarai regisztrációs szám:
BU23526677 - Budapesti Kereskedelmi és Iparkamaránál vezetve

 

  1. Ügyfélszolgálat

Vevőink az alábbi elérhetőségeken fordulhatnak hozzánk:

  1. Telefonon:

A +36 1 250 5256-os telefonszámon, melyen munkanapokon 08.00 órától 16.00 óráig várjuk hívásukat. A hívás nem emelt díjas.

A telefonos ügyfélszolgálat hétvégén és munkaszüneti napokon szünetel.

  1. E-mail-ben és üzenetben:

E-mail cím: recom@recom.hu

Üzenet: a webhely „Kapcsolat” menüpontja alatt elérhető üzenetküldési lehetőség. 

 

  1. Az elektronikus úton kötendő szerződésre vonatkozó általános tájékoztatás

 

  1. A szerződéskötés nyelve magyar.

 

  1. A telefonon szóban adott, vagy e-mail útján írásban küldött megrendelést (ajánlattételt) Eladó érvényes jognyilatkozatnak fogadja el.

 

  1. A megkötendő szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, azt Eladó nem iktatja, és a későbbiekben nem lesz írásban hozzáférhető.

 

  1. Eladó ágazati magatartási kódexnek nem vetette alá magát, így az nem áll rendelkezésre nála.

 

  1. A szerződési feltételeket Vevő e-mail útján csatolt dokumentumként megkapja.

 

  1. A vételár meghatározása

 

  1. A termékek aktuális árairól a fenti elérhetőségeinken tájékozódhat.

 

  1. Az árak a szállítási, csomagolási költséget nem tartalmazzák.

 

  1. A megrendelést megelőző tájékoztatásban szereplő termékek árai változtatásának jogát Eladó fenntartja azzal, hogy ilyen esetben a megrendelés beérkezésekor az árváltozásról tájékoztatást küld, majd az új árra tekintettel a megrendelés megerősítését kéri. Az árváltozás a már megrendelt termékek árát nem befolyásolja.

 

  1. Amennyiben hibás ár szerepel a tájékoztatásban, vagy a megrendelés visszajelzésben – különös tekintettel a nyilvánvalóan téves árra – akkor Eladó nem köteles a terméket hibás áron értékesíteni.

 

  1. Egyedi gyártású termékek esetén a szállított mennyiség 10%-al csökkenhet vagy növekedhet. A számla a szállított mennyiségnek megfelelő vételárról kerül kiállításra.

 

  1. A szerződés létrejötte, a megrendelés leadásának módjai és lépései

 

  1. A termék kiválasztása

 

  1. Fogyasztónak minősülő vevőink e-mail-ben vagy telefonon kérhetnek tájékoztatást a termékeinkről.

 

  1. Webáruházunk megtekintésével is tájékozódhatnak, de minden esetben az e-mail-ben vagy telefonon adott tájékoztatásunk irányadó. (Mivel a webshopban látható termékekre vonatkozó információk nem folyamatosan frissülnek, így előfordulhat, hogy az ott feltüntetett termék épp nem elérhető.)

 

  1. A megrendelés leadása és visszaigazolása, a szerződés létrejötte

 

  1. E-mail útján:

 

A kívánt termékre vonatkozó, mennyiséget is tartalmazó megrendelésről szóló e-mail recom@recom.hu címünkre küldésével adhatja le megrendelését.

 

  1. Telefonon:

 

A +36 1 250 5256-os telefonszámunkon, munkanapokon 08.00 órától 16.00 óráig várjuk hívását megrendelés felvétele céljából. (A hívás normál belföldi díjazású.)

 

  1. Fizetési feltételek

 

  1. Az adott Megrendelés esetén a lehetséges fizetési és szállítási/átvételi módok nagyban függenek a megrendelés tárgyától és egyéb körülményektől, így azt minden esetben egyedileg határozza meg az eladó.

 

  1. Lehetséges fizetési módok:

 

  1. Banki átutalás (előre utalás) - (az átutaláshoz szükséges adatokat e-mailen küldött díjbekérő fogja tartalmazni),

 

  1. Banki átutalás (halasztott) – (az átutaláshoz szükséges adatokat a számla tartalmazza),

 

  1. Utánvét - (készpénzes fizetés házhozszállítás esetén a küldemény átvételekor a GLS futárszolgálat munkatársának, vagy szintén készpénzzel GLS csomagponton az átvételkor),

 

  1. Készpénz - (telephelyünkön egy előre egyeztetett időpontban).

 

 

  1. Késedelmes fizetés esetén Eladó fenntartja magának a jogot arra, hogy a törvényes késedelmi kamatot a Ptk. alapján felszámolja.

 

  1. Számlatartozás esetén Eladó fenntartja a jogot, hogy számlakiegyenlítésig a folyamatban lévő megrendelések esetében a fizetési módot megváltoztassa.

 

  1. Szállítási feltételek

 

  1. Szállítási módok

 

  1. Személyes átvétel

Személyes átvétel esetén kollégáink értesíteni fogják, amint az áru átvehető.

Csomagját átveheti munkanapokon hétfőtől péntekig 8:00 - 12:30-ig az alábbi címen:

1036 Budapest, Galagonya utca 5.

 

A telephelyen történő átvétel esetén, ha a Vevő a lehetséges átvétel időpontjától számított 15 napon belül nem veszi át az árut, az Eladó ajánlati kötöttsége megszűnik.

 

 

  1. Házhozszállítás futárszolgálattal

Csomagját a GLS futárszolgálat munkatársai fogják kiszállítani Önnek.

GLS szolgáltatásával kapcsolatos információkat a következő linken talál: https://gls-group.eu/HU/hu/cimzetteknek-nyujtott-szolgaltatasok

 

  1. GLS csomagpont

Országszerte több mint 550 csomagpont közül választhat.

További információ GLS csomagpontokkal kapcsolatban: https://gls-group.eu/HU/hu/csomag-feladasa

 

  1. Az aktuális szállítási díjak a webáruház „Szállítási információk” menüpontjában olvashatóak.

 

  1. A részszállítás lehetőségét Eladó fenntartja magának, amennyiben a Vevő azt megrendeléskor nem zárja ki. A szállítási költségek résszállítások esetén is a Vevőt terhelik.

 

  1. A Vevő kérésére szervezett esetleges expressz szállítások esetén az azzal járó költségeket a Vevő viseli.

 

  1. A szállítási díjak Magyarországon belüli kiszállításra vonatkoznak és a csomagolási költségeket is tartalmazzák.

 

  1. Áru át nem vétele nem jelenti az elállási jog gyakorlását, a terméket és a szállítási költséget ez esetben is ki kell fizetnie a Vevőnek, mivel a szerződés továbbra is fennáll. Az elállási jog gyakorlásához – amennyiben az adott megrendelés tekintetében annak lehetősége fennáll – egyértelműen kell közölnie a Vevőnek az erről szóló nyilatkozatát az Eladóval (bővebben a 12.5. pontban).

 

  1. A vevőnek átvételkor ellenőrizni kell a csomag épségét és az esetleges kárt jelezni a szállítmányozó felé.

 

  1. A megrendelt áru jellegére tekintettel a megfelelő minőségre és különösen a mennyiségre vonatkozó kifogását a Vevőnek jeleznie kell az átvételkor a szállítmányozó felé.

 

 

  1. Teljesítési határidő

 

  1. A webáruházban megadott szállítási határidők irányadóak, de az egyes esetekben ezektől jelentős eltérés is előfordulhat.

 

  1. A megrendelések elfogadásáról küldött visszaigazolások tartalmazzák az aktuális, megrendelt tételekre és mennyiségekre vonatkozó szállítási határidőket.

 

  1. Számlatartozás esetén Eladó fenntartja a jogot, hogy számlakiegyenlítésig a rendelés teljesítését késleltesse, vagy a szerződés(ek)től elálljon.

 

  1.  A tulajdonjog fenntartása

 

  1. Utólagos fizetés esetén az áru a számla teljes kiegyenlítéséig a Ptk. 6:216. §-a alapján a Recom Czigányik Kft. tulajdonában marad.

 

  1. A tulajdonjog-fenntartás hatálya alatt a Vevő az áruval nem rendelkezhet, más használatába nem adhatja, és nem terhelheti meg, biztosítékul nem adhatja.

 

  1. Hibás teljesítés, szavatosság, jótállás, elállási/felmondási jog

 

  1. Hibás teljesítés

 

  1. Eladó hibásan teljesít, ha a termék a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek.

 

  1. Nem teljesít hibásan Eladó, ha a Vevő a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.

 

  1. A szállítmány egy részének hiányossága, kifogásolása miatt a teljes szállítmány nem kifogásolható.

 

  1. Fogyasztónak minősülő Vevő vásárlása esetén vélelmezni kell, hogy a teljesítést követő hat hónapon belül a Vevő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában megvolt, kivéve, ha e vélelem a dolog természetével vagy a hiba jellegével összeegyeztethetetlen. Mindez a gyakorlatban azt jelenti, hogy hat hónapon belül felismert hiba esetén a bizonyítás terhe az Eladót terheli.

 

  1. Vevő nem jogosult arra, hogy szavatossági igény miatt a vételár kifizetését visszatartsa. A szavatossági igény bejelentése nem jelenti az elállási jog gyakorlását, utóbbit egyértelmű erre vonatkozó nyilatkozattal kell közölni – ha fennáll ez a jogosultság az adott megrendelés vonatkozásában (bővebben 11.5. pontban írtak szerint).

 

 

  1. Kellékszavatosság

 

  1. Vevő az Eladó hibás teljesítése esetén Eladóval szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

 

  1. Vevő – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Vevő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Eladó költségére Vevő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy a szerződéstől is elállhat.

 

  1. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Vevő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot.

 

  1. Fogyasztónak minősülő Vevő köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. (Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a jogosult felelős.) Ugyanakkor Eladó felhívja Vevő figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez a határidő egy év.

 

  1. Fogyasztónak minősülő Vevő vásárlása esetén a teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Vevő igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást az Eladó nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Vevő köteles bizonyítani, hogy a Vevő által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

 

 

  1. Termékszavatosság

 

  1. Ingó dolog (termék) hibája esetén a fogyasztónak minősülő Vevő – választása szerint – a fentebb írt kellékszavatossági jogát, vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

 

  1. Termékszavatossági igényként Vevő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

 

  1. A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

 

  1. Termékszavatossági igényét Vevő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

 

  1. Vevő termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Vevőnek kell bizonyítania.

 

  1. A gyártó illetve az Eladó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető, vagy

- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak illetve az Eladónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

  1. Vevő ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

 

  1. Jótállás

Eladó nem forgalmaz a kötelező jótállásról szóló jogszabályok hatálya alá eső tartós fogyasztási cikkeket, és önként sem vállal jótállást a webhelyen megrendelhető termékekre.

 

  1. Elállási jog

 

  1. Fogyasztónak minősülő Vevő 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől.

 

  1. Az elállási határidő

a) termék adásvételére irányuló szerződés esetében: attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Vevő vagy a Vevő által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi;

b) több termék szolgáltatásakor: attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Vevő vagy a Vevő által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó termék átveszi;

c) több tételből vagy darabból álló termék szolgáltatásakor: amelyen Vevő vagy a Vevő által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy az utolsó tételt vagy darabot átveszi;

d) valamint a), b), és c) pontok esetében Vevő a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.

  1. Ha Vevő elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni Eladó elérhetőségeinek egyikére. Az elállási nyilatkozat bármilyen módon megtehető, akár szóban akár írásban.

Vevő az elállási jog gyakorlásához felhasználhatja a következő mintát is: 

 

--

Elállási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)

 

Címzett: Recom Czigányik Kft. 
Postacím: 1036 Budapest, Galagonya utca 5.
E-mail: recom@recom.hu

 

 

Alulírott ………………………………………………………………… kijelentem, hogy gyakorlom elállási jogomat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében:

 

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:

A fogyasztó neve:

A fogyasztó címe:

A fogyasztó aláírása (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén):

 

Kelt:

--
 

Vevő határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi írásbeli elállási nyilatkozatát, vagy a határidő utolsó napján szóban bejelenti azt. Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy az elállási jogát az itt írtaknak megfelelő módon és határidőben gyakorolta.

  1. Az elállási jog gyakorlását nem zárja ki a felbontott csomagolás és a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használat.

 

  1. A termék visszaküldésének megszervezése és a visszaküldés költsége Vevőt terheli. Az áru visszajuttatása történhet személyesen is, az ügyfélszolgálattal történő előzetes időpont egyeztetés után.

 

  1. Az elállás elfogadása és az áru visszavétele után az elszámolás megtörténik, legfeljebb az elállás elfogadásától számított 14 napon belül. Elállás esetén Eladó az elállással érintett termék vételárát és a kiszállítás költségét is köteles visszatéríteni Vevő részére.

 

  1. Vevő nem gyakorolhatja elállási jogát:

- olyan termék tekintetében, amelynek ára a pénzpiac Eladó által nem befolyásolható, az elállásra nyitva álló határidő alatt is lehetséges ingadozásától függ,

- olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel,

- az olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a Vevő utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a Vevő személyére szabtak.

 

 

  1. Az elállás joghatásai

 

  1. Ha Vevő eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Vevő elállási nyilatkozatának beérkezésétől számított 14 napon belül Eladó visszatéríti a Vevő által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a termék Vevőhöz történő fuvarozásának költségét is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Vevő az Eladó által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.) A visszatérítés során Eladó az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmaz, kivéve, ha Vevő más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja, és e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Vevőt semmilyen többletköltség nem terheli. Termék adásvételére irányuló szerződés esetén a visszatérítést Eladó mindaddig visszatarthatja, amíg vissza nem kapta a terméket, vagy Vevő nem igazolta, hogy azt visszaküldte: a kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

 

  1. Vevő köteles Eladó számára a terméket indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának beérkezésétől számított 14 napon belül visszaküldeni vagy átadni. A határidő betartottnak minősül, ha a 14 napos határidő letelte előtt elküldi a terméket. A termék visszaküldésének közvetlen költségét Vevő viseli.

 

  1. Vevő kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

 

  1.  Felelősség kizárása

 

  1.  Az Eladót jogszabály alapján szerződéskötési kötelezettség nem terheli. Szabadon dönt a Vevő megrendelésének elfogadásáról vagy visszautasításáról. Az Eladó kizárja felelősségét az ebből eredő károkért.

 

  1. Eladó nem garantálja, hogy az áru megfelel a tervezett felhasználási célra. Ilyen jellegű probléma miatt az Eladót nem terheli felelősség.

 

  1. Eladó semmilyen felelősséget nem vállal olyan közvetlen és közvetett károkért, amelyek a webhely rosszhiszemű felhasználásából vagy az internetszolgáltató elérhetetlenné válásából erednek. Eladó nem vonható felelősségre technikai zavarokért, például elektromos vagy számítógépes hálózati kimaradásért. Tekintettel arra, hogy az Internet nyílt, biztonságosnak nem tekinthető hálózat, az elektronikus formában továbbított üzenetek, megrendelések megsemmisülése, késedelmes megérkezése, egyéb hibája miatt beálló károk tekintetében Eladó minden kártérítési felelősséget kizár. Eladó kizárólag súlyos gondatlansága, szándékossága vagy a lényeges szerződéses kötelezettségei megszegésének következtében előállott károkért felel.

11. A weboldalon található katalógusokat, prospektusokat és egyéb tájékoztató anyagokat az Eladó a legnagyobb gondossággal készítette. Az esetleg mégis előforduló hibákért Eladó felelősséget nem vállal.

 

  1.  Egyéb rendelkezések

 

  1. Eladó fenntartja a közbenső eladás jogát.

 

  1. Eladó árajánlatainak érvényessége – ha más nincs feltüntetve – 30 nap.

 

  1. A választható fizetési és szállítási feltételeket az Eladó határozza meg Vevőnként.

 

  1. Leszállított termék visszavétele egyedi megállapodás kérdése. Visszavételre kizárólag sértetlen állapotú termék esetén kerülhet sor. (A visszavétel nem összetévesztendő az elállás jogának gyakorlásával.)

 

  1. A termékek – nem elállási jog keretében történő – visszaküldéséhez az Eladó előzetes beleegyezése szükséges és a Vevő költségére és kockázatára történik. Ellenkező esetben az Eladó az áru átvételét megtagadhatja vagy a Vevő költségére visszaküldheti.

 

  1. Egyedi gyártású termékek esetén a rendelést a rendelés leadásától számított 24 órán túl nem lehet módosítani vagy törölni, kivéve, ha a változtatás jelzéséig a gyártás még nem kezdődött meg és a gyártó a törlést elfogadja.

     12. Elállás esetén a szállítási költségtől és a gyártó által felszámított visszavételi költségtől nem áll módunkban eltekinteni.

 

  1.  Adatkezelés, adatvédelem

Az Eladó által folytatott adatkezelésről az "Adatkezelési tájékoztató" és a "Tájékoztató "sütik" alkalmazásáról" című dokumentumok adnak tájékoztatást.

 

  1.  Szerződési feltételek módosítása

 

  1. Eladó fenntartja magának a jogot arra, hogy a szerződési feltételeket bármikor előzetes bejelentés és külön értesítés nélkül egyoldalúan módosítsa.

 

  1. Az egyes megrendelésekre mindig az Eladó által a Vevőnek e-mail útján csatolt PDF dokumentumként megküldött szerződési feltételek vonatkoznak.

 

  1. Irányadó jog, jogviták

 

  1. Szerződő Felek kijelentik, hogy jelen szerződési feltételekből eredő jogok gyakorlása és a kötelezettségek teljesítése során a jóhiszeműség és tisztesség követelményének megfelelően, kölcsönösen együttműködve járnak el.

 

  1. A szerződő felek kölcsönösen együttműködnek annak érdekében, hogy az esetleges vitás kérdéseket peren kívül, tárgyalásos úton a legrövidebb idő alatt és a legkevesebb költséggel rendezzék. Amennyiben ez nem vezet eredményre, szerződő felek a Budapesti II. és III. Kerületi Bíróság, illetve a Fővárosi Törvényszék illetékességét kötik ki a jogvita bírósági úton történő rendezésére.

 

  1. Jelen szerződési feltételekben nem rendezett kérdések tekintetében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény, a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet rendelkezései irányadók.

 

  1.  Panasz, jogérvényesítés, Eladó feletti felügyelet

 

  1. Panasz

 

  1. Vevő az Eladó szolgáltatására, tagjának, alkalmazottjának vagy az Eladó érdekében vagy javára eljáró személynek az áru fogyasztók részére történő forgalmazásával, értékesítésével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására, az áru minőségére vonatkozó panaszával levélben, telefonon és elektronikus levélben fordulhat Eladóhoz az alábbi elérhetőségeken:

Recom Czigányik Ipari, Kereskedelmi Korlátolt Felelősségű Társaság

Székhely: Magyarország 1036 Budapest, Galagonya utca 5.
Postacím: Magyarország 1036 Budapest, Galagonya utca 5.
Telefonszám: 06 1 250 5256
E-mail cím: recom@recom.hu

Eladó a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, szükség szerint azonnal orvosolja. Amennyiben ez nem lehetséges, illetve a Vevő egyet nem értése esetén, valamint az írásban benyújtott panaszt Eladó legkésőbb harminc napon belül írásban megválaszolja.

 

  1. Békéltető testülethez fordulás lehetősége

Felhasználó (fogyasztó) a termék minőségével, biztonságosságával, a termékfelelősségi szabályok alkalmazásával, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatban békéltető testület díjmentes eljárását is kérheti.

Ha Fogyasztó magyarországi lakóhellyel vagy tartózkodási hellyel rendelkezik, akkor ezen lakóhely vagy tartózkodási hely szerinti megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület illetékes. A békéltető testületek elérhetőségei megtalálhatóak a http://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek oldalon.

A fogyasztó erre irányuló kérelmében a fentiektől eltérő, másik békéltető testületet jelölhet meg.

Szolgáltató székhelye szerint illetékes békéltető testület:

Budapesti Békéltető Testület

Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Telefon: +36 1 488 2186
Fax: +36 1 488 2186
E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu
Webhely: http://bekeltet.hu

A Fogyasztó magyarországi lakóhelye és tartózkodási helye hiányában:

Magyarországon az online adásvételi vagy szolgáltatási szerződésekhez kapcsolódó határon átnyúló fogyasztó és kereskedő közötti jogvitákban szintén a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara mellett működő Budapesti Békéltető Testület jogosult eljárni.

Szolgáltatót a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

A békéltető testület a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő független testület. Hatáskörébe tartozik a fent megjelölt témájú fogyasztói jogviták bírósági eljáráson kívüli rendezése: e célból egyezség létrehozásának megkísérlése, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntés hozatala a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében.

A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokról és kötelezettségekről.

 

  1. Ha Vevő az Európai Unióban él, az interneten vásárolt termékre, szolgáltatásra vonatkozó panaszával kapcsolatban igénybe veheti az Európai Bizottság alábbi online vitarendezési eszközét.

Az Európai Bizottság online vitarendezési platformja

Webhely: https://webgate.ec.europa.eu/odr

Ezt az internetalapú platformot az EU azoknak a fogyasztóknak hozta létre, akik panasszal kívánnak élni az általuk online vásárolt termékekkel vagy szolgáltatásokkal kapcsolatban, és fel szeretnének kérni egy semleges harmadik felet (vitarendezési testületet) a panasz kezelésére.

Az online vitarendezési platformról és használatáról, a vitarendezés módjáról további információkat a fenti link használatával elérhető webhelyen talál.

 

  1. Vevő az áru minőségére vonatkozó panaszával, Eladó (tagjának, alkalmazottjának) vagy az érdekében vagy javára eljáró személynek a magatartására, tevékenységére vagy mulasztására, a szolgáltatás minőségére, felelősségi szabályok alkalmazására vonatkozó panaszával a magyarországi lakóhelye szerint illetékes megyeszékhely szerinti járási hivatalhoz, mint fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulhat. A területileg illetékes járási hivatalok elérhetőségei megtalálhatók a http://jarasinfo.gov.hu oldalon.

Vevő panaszával fordulhat az Eladó székhelye szerinti fogyasztóvédelmi hatósághoz is: 

Budapest Főváros Kormányhivatala Fogyasztóvédelmi Főosztály Fogyasztóvédelmi Osztály

Cím: 1051 Budapest, Sas u. 19. III. em.
Postacím: 1051 Budapest, Sas u. 19. III. em.
Telefon: +36 1 450 2598
Fax: -
E-mail: fogyved_kmf_budapest@bfkh.gov.hu
Webhely: http://www.kormanyhivatal.hu/hu/budapest/szervezeti-egyseg/fogyasztovedelmi-foosztaly-2017

 

  1. Felügyelet

 

  1. A kereskedelmi hatóság által nyilvántartásba vett tevékenység nyilvántartási száma és a hatóság megnevezése:

10196

A hatóság elérhetőségei:

Budapest III. kerület Óbuda-Békásmegyer Önkormányzat Polgármesteri Hivatal Jegyzője

Cím: 1033 Budapest, Fő tér 3. I. em. 30.
Telefon: +36 1 437 8600
Fax: -
E-mail: info@obuda.hu
Webhely: https://obuda.hu/onkormanyzat-hivatal/hivatal/szervezeti-felepites/jegyzoi-titkarsag/

 

  1. Adatkezeléssel kapcsolatos felügyelet

Vevő jogérvényesítési lehetőségeit a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény és az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény alapján bíróság előtt gyakorolhatja, valamint a Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatósághoz fordulhat:

Nemzeti Adatvédelmi és Információszabadság Hatóság

Cím: 1125 Budapest, Szilágyi Erzsébet fasor 22/c.
Postacím: 1530 Budapest, Pf.: 5.
Telefon: +36 1 391 1400
Fax: +36 1 391 1410
E-mail: ugyfelszolgalat@naih.hu
Webhely: http://www.naih.hu/

A bírósági út választása esetén a per - az érintett Vevő választása szerint - az érintett lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti törvényszék előtt is megindítható, mivel a per elbírálása a törvényszék hatáskörébe tartozik.

           

2018.11.01.
 

Recom Czigányik Kft.